31 10 23 speakers

Helen Anglim
Director: Conde Nast Commercial Creative Condé Nast Britain
Helen has been working in the branded content space for several years and currently heads up the UK arm of Conde Nast Commercial Creative.
Starting her career in the print space, she transitioned into digital first at the Guardian and then onto AOL before the merge with Yahoo and Microsoft. There she helped set up RYOT Studio, which enabled the creation of quality content, delivered at scale and the build of a 5g studio.
She worked across OOH heading up the partnerships team of JCDecaux, before moving to Conde Nast, where she is tasked with managing content campaigns across all brands and platforms.

Michal Kosař
Head of Employer Branding at Česká spořitelna
Michal Kosař je zakladatelem EB komunity v České republice a tvůrcem podcastu EB Talks. V současné době vede oddělení Employer Brandingu v České spořitelně, která v posledních letech získala několik prestižních ocenění za značku zaměstnavatele.
Během představení case study se zaměří na konkrétní aktivity a kroky, které vedly ke zvýšení povědomí o naší značce a současně bude hovořit o tom jak pomocí kontentu zvýšili prodej svého produktu tedy pracovních pozic v IT o 30%

Kateřina Borovanská
Founder & CEO F major
Kateřina has 20 years of experience in strategic management, branding and content marketing adoption in the Czech Republic. She founded and manages the association, the main content marketing awards and the annual conference. She is the owner of the F major group which houses FREYA, a full service agency with a focus on strategy, content, creative, especially for the segments - fashion, art and luxury. Fiat Lux Art, which has been organising the Fenix Awards. The Art of Smart, an international company focused on AI, digital business transformation and modern leadership.
All companies are united by a vision of a smarter world and society.

Andy Sitta
Head of Seznam Brand Studio
Seznam.cz
Marketing studoval v Anglii a Austrálii, zkušenosti pak sbíral v Londýně. Dnes čeří vody nativní reklamy a řídí jedno z nejlepších brand studií na světě. Andyho misí je dokázat, že i reklama se dá dělat tak, aby lidi neštvala a zároveň přinášela výsledky. Za tyto aktivity sbírá ceny doma i v zahraničí. V roce 2023 získal titul Native Advertising Marketer of the Year.

Lucie Zadák Pěnkavová
Head of Content Department C&See
Czech News Center a.s.
Lucie je zkušená manažerka, která se pohybuje v mediálním prostředí přes 19 let. Dvě třetiny času se věnovala obchodu, digitální strategii a e-commerce spolupráci. Po zkušenostech ve startupu zaměřeném na AI email marketing a práci v digitální agentuře se usadila v Czech News Center, jednom z největším mediálních domů v ČR. Více jak čtyři roky byla zodpovědná za nákupy mediálních agentur a řídila tým konzultantů. Nyní vede pět týmů, které spadají pod nový brand C&See a věnují se komplexní obsahové strategii, copywritingu, tvorbě kreativy i samotné produkci.

Jakub Folauf
Head of Brand & Marketing Strategy
TV NOVA
Jakub je vedoucí brand a marketingové strategie ve Skupině Nova a zodpovídá nejen za posilování Voyo jako nezávislé značky, ale i zlepšování vnímání všech televizních značek Novy od hlavního kanálu až po tematické stanice. Zajišťuje také vedení kampaně pro nové formáty v digitálním prostředí i televizním vysílání. Předtím vedl marketing Zonky a podílel se na budování značek Jägermeister a Mattoni.

Martina Nosková
Head of Video
Vltaba Labe Media
Martina je královnou video obsahu ve Vltava Labe Media. Vede video tým, vymýšlí koncepty, píše scénáře a jako režisérka si na place umí zjednat pořádek. Její multifunkčnost se přirozeně odráží v její tvorbě – vždycky dokáže nabídnout něco inovativního, pro co se klienti nadchnou. V minulosti působila na stejné pozici v Content Studiu Czech News Center. Před tím pracovala například pro TV Barrandov nebo Český rozhlas.

Otta Kovařík
Majitel fullservice agentury
Chilli Production
Otta je lídrem českobudějovické agentury Chilli Production.
Má 15 let zkušeností s vedením celoplošných kampaní, které vás určitě zasáhly jak v online prostředí, tak v televizi.
Se svým týmem vytváří content strategie pro dm drogerii, iWant, Český volejbal, ale také pro kulturní instituce jako jsou Alšova jihočeská galerie, Jihočeská filharmonie nebo Jihočeské planetárium.
Se svou agenturou získal nespočet cen za content marketingové kampaně, videoobsah nebo koncepty eventů.

Denisa Arslanianová
CMO
Samsung Czech & Slovak
Denisa joined the leadership of the Brand Marketing team at Samsung in September 2024, but has been with the company for couple of years. With a strong background in marketing, she previously held managerial positions at British American Tobacco, Nestlé, and Marcus & Art, where she gained extensive experience in driving brand strategy and execution. Currently, Denisa and her team are focused on shaping Samsung's identity in the Czech and Slovak markets through local activations and campaigns, bringing a distinct regional touch to the global brand.

Erika Eliášová
Founder
Erika Fashion
Podnikatelka a zakladatelka ErikaFashion začala s online prodejem oblečení před deseti lety přes Facebook. Nyní má úspěšný e-shop Erika Fashion a roční obrat přes 100 milionů korun.Na svém Instagramu a TikToku, který sleduje přes 130 tisíc lidí, sdílí rady ohledně podnikání, osobního rozvoje a marketingu.

Simona Babiarova
Client Service Director & Co-Founder
Barney Studio
Simona is the heart of the studio. Her sensitive approach to both clients and studio members ensures the smooth running of meetings, briefings and the transfer of tasks. She has a knack for detail, she’s empathetic and she understands the needs of the client. Simona takes care of relationships to maintain its positive leadership even at times when it is not the easiest. Besides, she’s known for her perfectionism, so if things take longer, there’s a reason.

Kateřina Handlová
Creative Director
Rückl
Kateřina grew up in a family of glass artists. From high school to graduating at The Academy of Arts in Prague, she studied glass and gathered her design experience all over the world. In 2015, she worked at the Dutch studio Thier&VanDaalen, then designed lighting fixtures for LASVIT. In 2017, she held the position of Senior Designer at LASVIT and went to work in Dubai for three years. In 2017, she designed the Shibari and Tide-up Romance crystal lighting collections for the Bomma glassworks. To this day, she participates in the designs of the Bomma constellations. She loves fashion, oriental culture and original jewelry. All this is a great inspiration to her.
Kateřina finds beauty in quality craftsman-ship which explains her passion for detail. She loves glass for its unique character, problems and advantages. With her original artistic approach she is definitely one of the most gifted and remarkable young Czech glass designers.

Veronika Tázlerová
Idea Maker & Brand Strategist
Veronika se věnuje strategickému řízení značek, idea makingu, copywritingu a influencer marketingu, se kterým má zkušenost i z druhého břehu, ze strany influencera. Už přes deset let píše blog veronikatazlerova.cz a dokáže díky tomu v komunikačních kampaních propojit zdánlivě protichůdné potřeby značek, influencerů i zákazníků. Marketing vystudovala na VŠKK, kde dnes pomáhá se vznikem nových specializací a tím, aby škola stále reflektovala aktuální trendy.