podívejte se, jak vypadal loňský program, než představíme první řečníky toho letošního

Ranní blok

8:30 REGISTRACE

Doors open, registrace účastníků konference do 9:00

9:10 Úvodní slovo, představení partnerů a keynote speech: It’s time to change the narrative

Úvodní slovo Kateřiny Borovanské, CEO F major (Fénix Awards, Fénix Média, Fiat Lux Art, FREYA)

9:45 Anticipation Strategy: Crafting Stories, Growing Audiences (EN)

Speaker

Nico Sarti

Vice President of Global Creative Strategy

Condé Nast

Summary

TBA

10:20 Empowering the Narrative:
Insights for Marketers from Female-Centric Lifestyle Media Brands (EN)

Speaker

Monika Szeroczynska-Nesta 

Female Content Expert & Lifestyle Media Consultant

Summary

Vezměte půvab lifestylových časopisů, jako jsou ELLE a Marianne; tyto časopisy vytvářejí příběhy, které přesahují pouhé předávání informací, vytvářejí zážitky, které se čtenáři rezonují na osobní úrovni a zároveň splňují nejvyšší standardy vizuální estetiky. Pojďme se podívat na to, co se mohou content marketéři naučit z jejich jedinečných strategií, jak zaujmout ženské publikum.

Dopolední blok

10:45 Kniha Od public relations k leadershipu

Speaker

Patrik Schober

CEO

PRAM consulting

Summary

Pandemie, válka, klimatické změny a rostoucí tempo přinesly lídrům nové výzvy. Pozměnily také očekávání, jak musí lídři komunikovat. Kniha Od public relations k leadershipu pomáhá lídrům komunikovat správným způsobem ve správný čas. Každá kapitola se zabývá jednou otázkou, která připravuje lídry na budoucí výzvy. Svět se mění a komunikace vedoucích pracovníků se musí měnit s ním.

11:05 COFFEE BREAK

11:30 - 12:30 Panelová diskuse - Future trend

Speakers

Petr Mára, Čestmír Strakatý, Erika Eliášová

& Pavlína Louženská (Holky z marketingu)

moderuje: Kateřina Borovanská

Summary

Připravili jsme pro vás exkluzivní panel, kterého se zúčastní top lídři českého internetového prostoru. Zajímají vás trendy budoucnosti? Chcete nahlédnout pod pokličku toho, jak být úspěšní v online světě? Máte chuť vědět, jak své produkty prodávají a prezentují ti nejlepší influenceři a podcasteři v Česku? Know-how těch nejlepších v unikátním panelu The Future Trend. Petr Mára, Čestmír Strakatý, Erika Eliášová, Pavlína Louženská, moderuje Kateřina Borovanská.

12:30 LUNCHTIME

Odpolední blok

13:30 IKEA: Jak využít sílu brandu na podporu obětí domácího násilí

Speaker

Marek Vomočil

PR manager

IKEA

Summary

IKEA již třetím rokem v rámci projektu „Za bezpečný domov“ bojuje proti domácímu násilí. Cílem projektu je upozornit na problematiku domácího násilí, změnit právní ochranu obětí, zaměřit se na přímou pomoc skrze partnerství s Koalicí NeNa a inspirovat ostatní firmy k ochraně vlastních zaměstnanců. Momentum pro spuštění komunikace byl rostoucí počet incidentů v době panujících pandemických opatření.

13:50 Mediální fenomén Czechcrunch

Speaker

Michal Ptáček

CEO & Founder

CzechCrunch

Summary

S CzechCrunchem má jeden cíl - udělat z něj hlavní zdroj informací na českém internetu. 

Jak se takový projekt buduje, jaká jsou jeho úskalí, jaké technologie používá, kolik to celé stojí, proč je to celé tak baví, proč si myslí, že média jsou skvělý byznys a jak je možné se z CC stal v relativně krátké době takový mediální fenomén? Nejen na tato témata se zaměří ve své prezentaci.

14:30 dm jako lovebrand

Speaker

Jiří Peroutka

Board member

dm

Summary

Manažer by řekl: „To jsme udělali dobře.“
Podnikatel řekne: „To jsme udělali dobře, ale takhle to dál nejde.“
Jaké prvky filozofie stojí za #dmlovebrand?
Co je to firemní kultura dialogu?
Jaký vliv má na spolupracovníky?
Jaký vliv má na zákazníky a komunikaci?
Bude i v budoucnu stát ve středu zájmu člověk?
Má šanci obstát rovný přístup ke všem spolupracovníkům?
Je správný time to change the narrative?

15:00 Pigmentarium: Otevření cesty pro české parfumérské značky

Speaker

Tomáš Ric

Founder

Pigmentarium

Summary

V roce 2018 působilo uvedení prvního českého niche parfému a spolu s ním i nové nezávislé parfumérské značky Pigmentarium jako zjevení. Její promyšlený a úspěšný rozvoj záhy dokázal oslovit náročné zahraniční trhy a vytvořil tím cestu mnoha následovníků. Co stálo za úspěšným vytvořením zcela nového brandu, který propojil lokální kreativce, umělce i špičkové řemeslníky a dokázal zasáhnout mezinárodní publikum v tak konkurenčně exponovaném a exkluzivním prostředí?

15:25 Seznam Brand Studio: Jak tvořit světové kampaně za české rozpočty

Speaker

Andy Sitta

Head of Seznam Brand Studio

Seznam.cz

Summary

Když nemáte milionový rozpočet, musíte vytáhnout z rukávu pořádnou porci kreativity a trochu marketingového umu. Taky pomáhá, když máte za zády největší mediální dům v Česku. Andy vás nechá nahlédnout pod pokličku tvorby vítězných kampaní a ukáže, jak s pomocí dětské imaginace a kapky umělé inteligence s týmem tvořili kampaň pro značku Renault. Na konci se také dozvíte, jestli nás marketéry umělá inteligence v blízké budoucnosti nahradí. 

15:50 COFFEE BREAK

Podvečerní blok

16:15 K čemu je hazardu dobro: změna vnímání značky i firemní kultury prostřednictvím komunikace neziskových aktivit

Speaker

Václav Sochor

vedoucí komunikace a předseda správní rady Nadace Tipsport

Tipsport

Summary

Tipsport podniká v oboru, který není všemi vnímán pozitivně, což má celou řadu důsledků pro jeho podnikání. Firma si to uvědomuje a do neziskových i preventivních aktivit dnes investuje téměř miliardu korun ročně a je v tomto ohledu jednou z největších v zemi. Aktivní komunikace těchto aktivit ale Tipsport zároveň zásadním způsobem mění zevnitř a má pozitivní dopad na motivaci zaměstnanců, nábor i hospodářský výsledek.

16:40 Brandary: budoucnost ve firemním merchandisingu

Speaker

Martin Paukrt

Co-Founder

Brandary

Summary

Jakou předpovídáme budoucnost firemního merchadisingu a jaké jsou aktuální trendy?
Kam se posunul svět firemního merche od klíčenek a USB disků?
A proč je důležité přemýšlet nad vlastním firemním merchem
Odpovědi se dozvíte v mojí prezentaci.

17:05 Datověobsahový projekt Index prosperity a ti druzí

Speaker

Tomáš Jindříšek

Managing Partner

DFMG

Summary

Mimo úzkou marketingovou bublinu je komunikace stále vnímaná pouze jako reklama nebo PR. Tomáš vám ukáže, že v době dat, AI a udržitelnosti se dá vše dělat úplně jinak. DFMG vytvořila Index prosperity - cenami a uznáním ověnčený projekt realizovaný pro a s Českou spořitelnou. Jak je možné, že z něj citují desítky hlavních médií a odvolávají se na něj klíčoví byznysmeni a byznysmenky, a dokonce i premiér? Uvidíte využití datové žurnalistky, tvorbu odborného obsahu a PR jako nejlepší nástroje na budování značky.

17:30 Stealing Fire: What Brands Can Learn from the Ancient Greeks

Speaker

Luca Goaten

Content Strategist a Emerging Leaders Committee Member at IAA UK

BBC Studios

Summary

Obsah je o jedné věci: vyprávění příběhů. Jak můžeme vytvářet přesvědčivé a smysluplné příběhy, které budou mít u publika ohlas? Pojďme se poučit do světa starých Řeků a jejich příběhů, které inspirovaly celé generace a obstály ve zkoušce času.
Připojte se k produkční společnosti BBC Studios, která stojí za seriály Modrá planeta a Panorama, a jejímu 100letému dědictví v oblasti vyprávění příběhů a naučte se, jak vyprávět oceňované a působivé příběhy v moderním kontextu.
Prozkoumáme, jaká síla vyprávění spočívá v usměrňování lidských emocí, a odhalíme, jak lze dosáhnout rovnováhy mezi cíli značky a zájmy publika, což značkám umožní vytvářet příběhy, které zanechají trvalý dojem.

17:55 Fenomén Oktagon MMA

Speaker

Jakub Schröder

PR manažer

OKTAGON MMA

Summary

Oktagon není sportovní, ale příběhovou organizací. Na každém z nás je něco zajímavého, záleží jen na tom, jak my sami to uchopíme. Storytelling je součástí každé učebnice marketingu, ale málokdo to doopravdy dělá. O našich příbězích si lidé povídají mezi sebou a dokáží se ztotožnit s našimi hrdiny. I proto je berou za své a nejsou tak jen našimi fanoušky, ale tvoří s námi komunitu. My sami jim jdeme naproti a hrdiny jim přibližujeme co nejvíc v rámci naší videotvorby (jedna z největších videoprodukcí v Československu) i osobních setkání.

18:20 AFTER COCKTAIL

31 10 24 tickets

very early birds | 2000 CZK - právě v nabídce

oproti 9000 CZK za plné vstupné - nakupujete v době, kdy není znám program

Možnost nákupu 17. 6. – 31. 7. 2024
Celodenní vstup a catering po celý den konference + překvapení pro hosty
– Přístup k veškerým přednáškám speakerů a jejich online archiv
– Certifikát pro účastníky akce po splnění podmínek pro jeho získání

early birds | 3500 CZK

oproti 9000 CZK za plné vstupné - nakupujete v době, kdy není znám kompletní program

Možnost nákupu 1. 8. – 31. 8. 2024
– Celodenní vstup a catering po celý den konference + překvapení pro hosty
– Přístup k veškerým přednáškám speakerů a jejich online archiv
– Certifikát pro účastníky akce po splnění podmínek pro jeho získání

Plné vstupné | 9000 CZK

Možnost nákupu 1. 9. 2024 – 30. 10. 2024
– Celodenní vstup a catering po celý den konference + překvapení pro hosty
– Přístup k veškerým přednáškám speakerů a jejich online archiv
– Certifikát pro účastníky akce po splnění podmínek pro jeho získání

Zakonná daň z přidané hodnoty 21% bude připočtena ke každé vstupence při vaší platbě.

student | 1 500 CZK

*tato cena bude stejná po celou dobu prodeje

– Získej motivaci a setkání se seniorními lidmi z oboru. Přijď zjistit, co by tě bavilo, na co se chceš ve své praxi zaměřit a získej svůj certifikát v oblasti brandu a content marketingu
– Celodenní vstup a catering po celý den konference + překvapení pro hosty
– Přístup k veškerým přednáškám speakerů a jejich online archiv
– Certifikát pro účastníky akce po splnění podmínek pro jeho získání

VIP | 20 000 CZK

Tyto vstupenky je možné zakoupit na vyžádání, úhrada proběhne platbou na fakturu.

Obsahují kromě ceny plného vstupného slavnostní zahajovací galavečeři (30. 10. 2024) se speakery a partnery konference.

V rámci mimořádných žádostí je možné zajistit individuální workshop se zahraničními speakery pro vaši společnost.