Ranní blok
8:30 - 9:10 Breakfast, open doors, DJ and networking morning - with love
9:20 Keynote speech: Quo Vadis
Kateřina Borovanská
CEO
Fenix Awards
Summary
Kateřina představí zhodnocení toho nejlepšího z posledního ročníku Fenix Awards a pohled na budoucí trendy v oblasti marketingu značek a obsahovém marketingu s převisem do médií. Jak se vyvíjí kuratela obsahu, nahradí člověka AI a kde? Co nás čeká a na co byste se měli zaměřit, až budete finišovat svoje brand a content marketing strategie ve firmách na rok 2025. Praktické tipy a doporučení. Těšte se!
9:45 Keynote speech: Building Culture for Brands (EN)
Helen Anglim
Director: Conde Nast Commercial Creative
Condé Nast
Summary
Performance marketing is not working anymore. Within an incredibly democratic and cluttered landscape, brands need to build stories that cut through & create meaning for their audiences. Aligning with moments that matter, Conde Nast can help build a brand's cultural currency and relevance.
10:20 Keynote speech: Kampaně, které nikdy nevznikly, ale měly by
Andy Sitta
Head of Seznam Brand Studio
Summary
Úspěch často přichází s odvahou měnit pravidla hry. Reklama se neustále vyvíjí a velké změny probíhají i na straně mediálních domů, které značkám nabízí nebývalé příležitosti. Aby značky využily tento potenciál naplno, musí opustit staré postupy a najít odvahu. Odvahu vytvářet velké, inovativní projekty, které budou rezonovat celou republikou. Koneckonců, velcí publisheři mají jak sílu, tak nástroje, aby to umožnili. Andy vám představí koncepty kampaní, které nikdy nevznikly, ale měly. Ukáže vám, jak využít branded content naplno, s heslem: "odvážné kreativní koncepty zdarma a pro všechny“.
Brand & Design - keynote speech
10:45 Rückl: Geneze kreativní myšlenky a vznik kolekce
Kateřina Handlová
Creative Director
Rückl
Summary
Můžete se těšit na 10 minutový rozhovor s kreativní ředitelkou sklárny Rückl o její tvorbě, životě v zahraničí, o tom, co ji žene dopředu a jaká je chuť úspěchu. V druhé části vás Kateřina provede kreativním procesem v utváření značky Rückl a zároveň tím, jakou genezí si tato krásná česká značka prošla. A co je čeká v budoucnu. Katka je zároveň designérem mnoha dalších věcí, o kterých se dozvíte v její exkluzivní keynote speech.
11:05 COFFEE BREAK - DJ on stage, káva a prostor pro networking a další aktivity
11:30 - 12:30 Panelová diskuse - Future trend
Speakers
Jonáš Čumrik, Erika Eliášová (Erika Fashion), Veronika Tázlerová (VŠKK, Worldee), Petr Duppal (Samsung) a další
moderuje: Kateřina Borovanská
Summary
Připravili jsme pro vás exkluzivní panel, kterého se zúčastní top lídři českého internetového prostoru. Zajímají vás trendy budoucnosti? Chcete nahlédnout pod pokličku toho, jak být úspěšní v online světě? Máte chuť vědět, jak své produkty prodávají a prezentují ti nejlepší influenceři a podcasteři v Česku?Know-how těch nejlepších v unikátním panelu The Future Trend i letos.
12:30 LUNCHTIME & DJ
Odpolední blok
13:30 Expansion Czech Made
Speaker
Andrej Grajciar
Digital Advertising Director
Proficio
Summary
Chcete dát konkurenci šach mat? Nemusíte jít do přímého střetu – jednou ze spolehlivých cest je expanze. Jak ale vybrat nejvhodnější trh, získat na něm stabilní pozici a budovat brand? Andrej Grajciar, Digital Advertising Director ve skupině Proficio vám představí příběhy úspěšných expanzí napříč celým světem, řízených přímo ze srdce Evropy.
13:50 Jak se Česká spořitelna posunula od tradiční banky k fintech
Speaker
Michal Kosař
Head of Employer Branding
Česká spořitelna
Summary
Během představení case study se zaměří na konkrétní aktivity a kroky, které vedly ke zvýšení povědomí o naší značce a současně bude hovořit o tom jak pomocí kontentu zvýšili prodej svého produktu tedy pracovních pozic v IT o 30%
Společnost Česká spořitelna vyhrála v letošním ročníku Fenix Awards nejlepší značku v oblasti Bankovnictví a zároveň nejlepší obsahovou strategii, o které bude Michal mluvit.
14:25 TV NOVA jako fenomén
Speaker
Jakub Folauf
Head of Brand & Marketing Strategy
TV NOVA
Summary
Velký příběh Novy a Voyo
Jak se žije televizi vedle velké SVOD služby? A jak se to promítá do celého portfolia značek? Při budování značky Voyo jsme na to šli otevřeně, moderně, a fungovalo to výborně. Přístup k televizním značkám obecně byl už trošku zrezivělý, tak jsme se na ně podívali jinou optikou – jednak očima diváka, a že mu chceme být blíž, a pak tou digitální, že chceme vytvořit silný svět televize a streamovací služby, kde se vzájemně doplňují.
15:00 Samsung - nejlepší česká značka v oblasti IT
Speaker
Denisa Arslanianová
CMO
Samsung Czech & Slovak
Summary
Denisa, která od září vede marketing společnosti Samsung pro obě země a posunula se z role Head of Brand představí značkové aktivity Samsung a spolu s kolegyní Lindou Ptáčkovou, která je manažerkou pro influencer marketing a dvěma influencery pro Samsung ukážou i jak pracují s influencer marketingem. Společnost Samsung vyhrála v letošním ročníku Fenix Awards nejlepší značku v oblasti IT na českém trhu. Inspirujte se!
15:30 Vetřelec na Hluboké - Jak jsme udělali z HR Gigera kasovní trhák?!
Speaker
Otta Kovařík
Majitel
Chilli Production
Summary
Fenomén Fenix Awards v sektoru Umění - Jihočeská Alšova galerie - opakovaný vítěz kategorií Content marketing strategie, social media content nebo koncept eventu.
Jak udělat kasovní trhák, který boří sny o číslech návštěvnosti u dalších galerií v ČR?
Návod a case study představí majitel agentury, která stojí za zázraky na zámku v Hluboké.
Dozvíte se také, jak dostat Vetřelce do jížních Čech místo do Las Vegas nebo jak důležitá je konzistentní spolupráce, chemie s klientem a důvěra.
15:55 COFFEE BREAK, networking, DJ on stage, drinks & beer <3
Podvečerní blok
16:15 Jakou zubní pastu používá generace Z?
Speaker
Štěpán Albert
Trend Forecasting Specialist
Notino
Summary
9 z 10 zubních lékařů doporučuje jednu konkrétní zubní pastu. A 9 z 10 marketérů neví nic o generaci Z. Pak je tu Štěpán – zástupce generace Z a zároveň Trend Forecaster z Notina, který ví, co na mladé platí a jaké trendy nás čekají v roce 2025. Co generaci Z zajímá? Za co jsou ochotní utrácet (nemalé) peníze? Co je potřeba dělat, pokud je chcete získat a udržet jako zákazníky? A hlavně – jakou zubní pastu používají?
16:40 FENIX MEDIA - PANELOVÁ DISKUSE: Native Advertisement v ČR
Speakers
Lucie Zadák Pěnkavová, C&See - Czech News Center a.s., Štěpán Dlouhý, Premium Media Group s.r.o., Jitka Krulcová, Luxury Guide International, Martina Nosková, Vltava Labe Media, Andy Sitta, Seznam Brand Studio
Panelovou diskusi moderuje: Kateřina Borovanská
17:30 Barney Studio - jak vybudovat moderní brand studio a zrebandovat český fenomén společnosti Sedita - KÁVENKY
Simona Babiarova
Client Service Director & Co-Founder
Barney Studio
Summary
V 10 minutovém rozhovoru bude Simona mluvit o tom, jak vybudovala se svým parťákem moderní brand studio a jakou práci dělají pro klienty. Jak vypadá správná zakázka a co se se svou firmou snaží. V druhé půlce času na pódiu Simona představí úspěšnou case study.
Jaké to je budovat brandingovou agenturu, která hraje fair play a respektuje svoji integritu i svých klientů? Jak nastavit komunikaci mezi značkou, jejími zaměstnanci a zákazníky? Jak probíhá spolupráce s brandingovou agenturou a na jakých principech funguje? V praktické části rozhovoru se můžete těšit na prezentaci případové studie o úspěšném redesignu Kávenek, Kakaových řezů a Vesny. Co všechno se nám podařilo zvládnout a jaké výzvy přinesla práce na této legendární pochoutce?
17:50 - 18:00 závěrečné remarks a ukončení přednáškové části konference - Kateřina Borovanská
18:00 - 19:00 after coctail
3 12 24 tickets
Plné vstupné | 8 000 CZK /// Pro přihlašovatele Fenix Awards 4 500 CZK
Možnost nákupu 1. 9. 2024 – 30. 11. 2024
– Celodenní vstup a catering po celý den konference + překvapení pro hosty
– Přístup k veškerým přednáškám speakerů a jejich online archiv
– Certifikát pro účastníky akce po splnění podmínek pro jeho získání
Zakonná daň z přidané hodnoty 21% bude připočtena ke každé vstupence při vaší platbě.
Student | 1 500 CZK
– Získej motivaci a setkání se seniorními lidmi z oboru. Přijď zjistit, co by tě bavilo, na co se chceš ve své praxi zaměřit a získej svůj certifikát v oblasti brandu a content marketingu
– Celodenní vstup a catering po celý den konference + překvapení pro hosty
– Přístup k veškerým přednáškám speakerů a jejich online archiv
– Certifikát pro účastníky akce po splnění podmínek pro jeho získání
VIP | 20 000 CZK
Tyto vstupenky je možné zakoupit na vyžádání, úhrada proběhne platbou na fakturu.
Obsahují kromě ceny plného vstupného slavnostní zahajovací galavečeři v restauraci Alcron (2. 12. 2024) se speakery a partnery konference.
V rámci mimořádných žádostí je možné zajistit individuální workshop se zahraničními speakery pro vaši společnost.